دوربین مداربسته در شیراز و سراسر کشور

مشاوره، راهنمایی، کارشناسی، فروش و نصب سیستم های امنیتی در شیراز و سایر شهرستان ها-09179068790 واتساپ

دوربین مداربسته در شیراز و سراسر کشور

مشاوره، راهنمایی، کارشناسی، فروش و نصب سیستم های امنیتی در شیراز و سایر شهرستان ها-09179068790 واتساپ

مشخصات بلاگ
دوربین مداربسته در شیراز و سراسر کشور

ما در این وبلاگ از سری وبلاگ های وبسایت آیس پلاس (iceplus.ir) به معرفی محصولات باکیفیت امنیتی، قیمت آنها و آموزش استفاده درست از این تجهیزات می پردازیم و همچنین راه های تشخیص اصالت کالا را با شما به اشتراک میگذاریم و همچنین در شهر شیراز به اجرای پروژه های سیستم های امنیتی می پردازیم.

یکی دیگر از قابلیت های این دوربین قابلیت الارم دهی هنگام تشخیص حرکت در ساعات غیر مجاز می باشد. در این صورت دوربین علاوه بر پخش صدای آژیر با ارسال نوتیفیکیشن به کاربر اطلاع می دهد.

دوربین وایفای اسپید دام وارملایت V380 PRO

تعقیب سوژه در دوربین اسپید دام V380

این دوربین وارملایت اسپید دام V380 می تواند با تشخیص حرکت سوژه در محیط سوژه مورد نظر را تعقیب نماید تا تصاویر واضحی از اتفاق مورد نظر ثبت و ضبط نماید.

قابلیت اتصال با کابل Lan در این دوربین وایرلس چرخشی

یکی از ویژگی های مهم و برجسته این دوربین بیسیم امکان اتصال به صورت کابلی می باشد.

ممکن در در شرایطی فاصله دوربین از مودم خانگی زیاد باشد و دوربین و مودم نتوانند ارتباط مستحکمی به صورت وایفای برقرار کنند در این صورت می توان دوربین و مودم را با استفاده از یک کایل Lan به یکدیگر متصل نمود.

دید در شب رنگی

دوربین اسپید دام وارملایت V380 قابلیت ضبط تصاویر رنگی در شب را دارا می باشد و در محیط های کاملا تاریک به کمک پرتاب نور در محیط تصاویر واضحی از محیط نمایش و ضبط می نماید. البته می توان در تنظیمات دوربین تصاویر شب را به سیاه و سفید تغییر داد.

اگر قصد دارید اطلاعات کافی در مورد انواع دوربین های مداربسته بدست آورید با مراجعه به مقالات دسته بندی از این فرصت استفاده کنید.

 با مراجعه به سایت آیس پلاس از مشاوره و آموزش های رایگان ما در مورد دوربین های مداربسته استفاده کنید.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی