دوربین مداربسته در شیراز و سراسر کشور

مشاوره، راهنمایی، کارشناسی، فروش و نصب سیستم های امنیتی در شیراز و سایر شهرستان ها-09179068790 واتساپ

دوربین مداربسته در شیراز و سراسر کشور

مشاوره، راهنمایی، کارشناسی، فروش و نصب سیستم های امنیتی در شیراز و سایر شهرستان ها-09179068790 واتساپ

مشخصات بلاگ
دوربین مداربسته در شیراز و سراسر کشور

ما در این وبلاگ از سری وبلاگ های وبسایت آیس پلاس (iceplus.ir) به معرفی محصولات باکیفیت امنیتی، قیمت آنها و آموزش استفاده درست از این تجهیزات می پردازیم و همچنین راه های تشخیص اصالت کالا را با شما به اشتراک میگذاریم و همچنین در شهر شیراز به اجرای پروژه های سیستم های امنیتی می پردازیم.

این مدل از دوربین های مداربسته داهوا در سال ۲۰۱۷ طراحی شده است. و با توجه به ویژگی های کاربر پسند خود از جمله شکل ظاهری، ضد آب و یا ضربه بودن، کیفیت تصویر و قیمت مناسب توانسته است با استقبال و خرید بالایی در سرتاسر دنیا روبه رو شود و توجه افراد فعال در این حوزه را به خود جلب کند. تکنولوژی دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1400TP از نوع HD-CVI می باشد که تصاویر باکیفیتی ارائه می دهد و مختص کمپانی DAHUA است.

در ادامه با آیس پلاس (فروشگاه آنلاین سیستم های امنیتی در ایران) برای بررسی تخصصی این مدل از دوربین مداربسته داهوا همراه باشید.

 ابعاد متناسب، ظاهر جدید و جذاب و کیفیت تصویر بالا در کنار دیگر استاندارد های لازم برای یک دوربین مداربسته قدتمند، و همچنین قیمت مناسب در کنار این مشخصات قوی، دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1400TP را هم برای محیط های داخلی و هم برای محیط های خارجی مناسب کرده است و از چند نظر این اطمینان را به شما می دهد که انتخاب درستی کرده اید.

برای قیمت و اطلاعات بیشتر محصول روی لینک محصول کلیک کنید.
برای دیدن همه دوربین های داهوا کلیک کنید.
شهاب قشقایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی